در راستای بهبود راندمان شعب پخش صنایع غذایی تانیس در استان‌های مختلف، مدیر عامل محترم مجموعه به همراه اعضای کمیسیون بازاریابی و فروش و معاونین محترم واحد منابع انسانی و واحد مالی، بازدید از شعب پخش این مجموعه را آغاز کردند.

در دومین رویداد از این سلسله بازدیدها، شعبه پخش تانیس در استان شیراز توسط جناب آقای مرادیان نژاد، مدیرعامل صنایع غذایی تانیس و هیئت همراه، بازدید شد.

در این بازدید که در دی ماه ۱۴۰۲ انجام شد، جناب آقای خانی، مدیر شعبه پخش تانیس در شیراز ضمن خوش‌آمدگویی، اعضای این شعبه را به بازدیدکنندگان معرفی نمودند.

منابع انسانی تانیس

در این بازدید جوانب مختلف بازار شیراز و شرایط و عملکرد شعبه تانیس در این شهر مورد بررسی قرار گرفت که با ارائه گزارش‌هایی از سوی تیم فعال در شعبه پخش شیراز و تیم بازدید کننده همراه بود.

شعبه شیراز تانیس

مدیریت شعبه شیراز، آقای خانی و تیم ایشان به دلیل نظم و انضباط سازمانی، رفتار حرفه‌ای و ایجاد محیطی امن و صمیمانه در این شعبه، مورد تقدیر قرار گرفته و به هر یک از کارکنان هدایایی از طرف مدیر عامل اعطا شد.

تانیس شیراز

نمایندگی تانیس در شیراز

حسن ختام این سلسله جلسات، اجرای برنامه تست محصول و ارائه آموزش‌های لازم از سوی تیم کمیسیون بازاریابی و فروش به تیم فروش شعبه شیراز بود که در جهت آگاهی بخشی بیشتر در رابطه با محصولات تانیس و کیفیت آنها انجام شد.

محصولات تانیس

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *