نمایندگی تانیس در شمال

گردهمایی شرکت آیدین قابوس گنبد با حضور نمایندگان شرکت‌های واردو، پاک، دیدوان و تانیس به مناسبت تجلیل از مشتریان برتر، کارکنان برگزیده و آغاز همکاری برند تانیس با شرکت آیدین قابوس به عنوان نماینده انحصاری تانیس در استان گلستان در آبان ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد. حضور تانیس در شهر گنبد کاووس، بزرگ‌ترین شهر استان گلستان، با تدبیر مدیران این مجموعه و همکاری بی‌دریغ مجموعه آیدین قابوس گنبد میسر شد. در این گردهمایی از شرکای تجاری برجسته آیدین قابوس که تانیس نیز یکی از آنها بود، تقدیر و تجلیل به عمل آمد. مدیران شرکت آیدین قابوس سخنرانی جناب آقای عثمان غروی، مدیر عامل شرکت سردخانه آیدین قابوس گنبد، در این رویداد، آغازگر برنامه‌های این همایش با شکوه بود. در ادامه، رویداد با سخنرانی جناب آقای قلی زاده از شرکت پاک، جناب آقای نیک‌نژاد نماینده شرکت دیدوان، جناب آقای حمید فرقانی مدیر بازاریابی شرکت تانیس، جناب آقای احسانی نماینده شرکت واردو و در نهایت جناب آقای ایرج امینی نماینده‌ی دیگر شرکت دیدوان ادامه یافت. هر یک از نمایندگان به معرفی برند خود و اظهار افتخار از همکاری با شرکت آیدین قابوس گنبد و حضور در استان گلستان پرداختند. شعبه تانیس در گلستان
جناب آقای حمید فرقانی، نماینده برند تانیس، در این رویداد و در سخنرانی خود، ضمن تقدیر از خدمات شرکت آیدین قابوس، حضور در استان گلستان در جهت ارائه محصولات باکیفیت به مردم این استان را یکی از اهداف اصلی خود عنوان کردند.
همچنین ایشان از اینکه شرکتی معتبر و قابل اعتماد مانند آیدین قابوس گنبد، نماینده انحصاری محصولات تانیس در استان گلستان است، اعلام سرافرازی کرده و از خدمات شایسته این شرکت و مدیر عامل این مجموعه، جناب آقای غروی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
شعبه های تانیس
حضور نمایندگان صنایع غذایی تانیس در این گردهمایی باشکوه فرصتی بود جهت تجدید پیمان و پاسداشت تلاش‌های کلیه افرادی که ارائه خدمات و محصولات باکیفیت به مردم ایران را هدف اصلی خود می‌دانند.
شعبه تانیس در شمال
این رویداد با موسیقی اصیل ترکمن و پذیرایی شایسته از میهمانان ادامه یافت و در انتها، میزبان این رویداد، شرکت آیدین قابوس گنبد، از شرکای تجاری، کارکنان برتر، بهترین فروشندگان و مشتریان برجسته، با اهدای پک‌های هدیه و همچنین محصولات شرکتهای همکار از جمله محصولات تانیس، تقدیر کردند.
شعبه تانیس در شمال
در روزهای بعدی، نمایندگان کمیسیون بازاریابی و فروش صنایع غذایی تانیس با حضور جناب آقای لطفی و فرقانی، جلساتی جهت آموزش تیم فروش شرکت آیدین قابوس گنبد، در راستای آشنایی با محصولات برگزار نموده و همکاری این دو مجموعه همزمان با تبلیغات محیطی برند تانیس در استان گلستان، آغاز شد.
در پایان مجموعه تانیس از مجموعه محترم آیدین قابوس نهایت تشکر را بابت میزبانی صمیمانه و بی‌نظیرشان در شهر زیبای گنبد کاووس دارد.
خرید محصولات تانیس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *