نخستین گردهمایی صنایع غذایی تانیس

نخستین گردهمایی صنایع غذایی تانیس با حضور مدیران شعب و کلیه همکاران در سطوح سرپرستی و مدیریتی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این گردهمایی دستاوردهای برند تانیس از جمله قرار گرفتن در بین ۱۰ برند برتر تولید فرآورده‌های گوشتی در ایران بررسی و ارائه شد و به همین مناسبت از کلیه حضار تقدیر شد. مدیر عامل برند تانیس طی یک سخنرانی تاثیرگذار از تلاش و تاثیر کلیه حضار در رقم زدن موفقیت این برند تقدیر نمود.

نخستین گردهمایی صنایع غذایی تانیس فرصتی بود جهت تجدید پیمان و پاسداشت تلاش‌های مدیران و کارکنان ارشد شرکت تانیس. در ادامه به شرح گزارش مختصری از این گردهمایی که در ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شد می‌پردازیم.

نخستین گردهمایی صنایع غذایی تانیس

در نخستین گردهمایی صنایع غذایی تانیس چه گذشت؟

جلسه روز نخست با سخنرانی مدیرعامل محترم شرکت تانیس، جناب آقای مرادیان‌نژاد آغاز شد. ایشان پس از خوشامدگویی به حضار، در مورد اهداف این گردهمایی صحبت کردند.

افراد حاضر در این گردهمایی، مدیران شعب سراسر کشور، مدیران فروش شعب سراسر کشور، مدیران مالی شعب سراسر کشور از شعب اصفهان، بندرعباس، مشهد، شیراز و یزد بودند. به علاوه معاونین مالی و منابع انسانی، مدیران واحدهای کنترل کیفی، بازاریابی، فناوری اطلاعات، انبار و برنامه ریزی تولید نیز در این رویداد شرکت داشتند.

در این گردهمایی مشاورین برند، مهندس رامین نجفی و دکتر علی علیزاده به عنوان میهمانان افتخاری برند تانیس، حضور یافتند.

از آنجا که بخشی از سوالات تیم فروش در مورد کیفیت محصولات بود، بنا به درخواست مدیر عامل محترم، مدیران کنترل کیفی به این سوالات پاسخ دادند.

در طی این رویداد، محصولات تانیس با محصولات سایر برندها به صورت تخصصی مقایسه شد و در ادامه نمونه‌های مختلف در اختیار حضار قرار گرفت تا به صورت عینی تفاوت طعم و کیفیت محصولات را تجربه کنند.

تصاویر نخستین گردهمایی صنایع غذایی تانیس

در ادامه بخشی از تصاویر این رویداد را مشاهده می‌کنید:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *